KOMMUNIKÁCIÓ, KÖZVÉLEMÉNY, MÉDIA

2021/4. szám

 


 

 

TARTALOM

 

 

ÜZLETI KOMMUNIKÁCIÓ


Sirkó Márta - Keller Krisztina: TURISZTIKAI VÁLSÁGKOMMUNIKÁCIÓ A HAZAI ÜZLETI SZÁLLODÁKBAN A KORONAVÍRUS-JÁRVÁNY IDEJÉN

1

 

INTERNET


Kuttner Ádám - Kristóf Anikó - Kárpáti Andrea: INSTAGRAM KÖZÖSSÉGI MÉDIA HASZNÁLATA A KIÁLLÍTÁSI KOMMUNIKÁCIÓBAN - ISKOLAI KÍSÉRLET BEMUTATÁSA

19

 

KITEKINTÉS


Lakatos Tibor - András Hanga: ÉL-E MÉG A MAGYARNÓTA? A MUZSIKUS CIGÁNYSÁG ASSZIMILÁCIÓJA

31

Pap Viktória: TÉRKÉPEK ÉS JELKÉPEK. A SZIGET FESZTIVÁL MINT MENTÁLIS HELY

53

 

MŰHELY


Csorba Zsuzsanna: MILYEN PROBLÉMÁKKAL KÜZDENEK A HAZAI STARTUPOK?

73

Somfay Dorottya: ÖKOLÓGIAI KOMMUNIKÁCIÓS KIHÍVÁSOK A LUHMANNI RENDSZERELMÉLET FÓKUSZÁBAN

83