KOMMUNIKÁCIÓ, KÖZVÉLEMÉNY, MÉDIA
2021/4. szám
TARTALOM
ÜZLETI KOMMUNIKÁCIÓ
Sirkó Márta - Keller Krisztina: TURISZTIKAI VÁLSÁGKOMMUNIKÁCIÓ A HAZAI ÜZLETI SZÁLLODÁKBAN A KORONAVÍRUS-JÁRVÁNY IDEJÉN
1
INTERNET
Kuttner Ádám - Kristóf Anikó - Kárpáti Andrea: INSTAGRAM KÖZÖSSÉGI MÉDIA HASZNÁLATA A KIÁLLÍTÁSI KOMMUNIKÁCIÓBAN - ISKOLAI KÍSÉRLET BEMUTATÁSA
19
KITEKINTÉS
Lakatos Tibor - András Hanga: ÉL-E MÉG A MAGYARNÓTA? A MUZSIKUS CIGÁNYSÁG ASSZIMILÁCIÓJA
31
Pap Viktória: TÉRKÉPEK ÉS JELKÉPEK. A SZIGET FESZTIVÁL MINT MENTÁLIS HELY
53
MŰHELY
Csorba Zsuzsanna: MILYEN PROBLÉMÁKKAL KÜZDENEK A HAZAI STARTUPOK?
73
Somfay Dorottya: ÖKOLÓGIAI KOMMUNIKÁCIÓS KIHÍVÁSOK A LUHMANNI RENDSZERELMÉLET FÓKUSZÁBAN
83