KOMMUNIKÁCIÓ, KÖZVÉLEMÉNY, MÉDIA
2020/4. szám
TARTALOM
ÜZLETI ANTROPOLÓGIA ÉS ÜZLETI KOMMUNIKÁCIÓ: KAPCSOLÓDÁSI PONTOK
Szerkesztette: Kántor Barbara, Mitev Ariel
ELŐSZÓ (Kántor Barbara - Mitev Ariel)
1
Sándor Cecília: ETNIKAI MARKETING SZÉKELYFÖLDÖN. A Csíki Sör marketing-kommunikációjának antropológiai aspektusai
5
Hires-László Kornélia - Horzsa Gergely - Letenyei László: A TÖBBNYELVŰSÉG JÓT TESZ AZ ÜZLETNEK. Egy nyelvi tájkép kutatás eredményei a kelet-szlovák--magyar határrégióban
23
Kántor Barbara: GREENWASHING: EGY MEGTÉVESZTŐ VÁLLALATI KOMMUNIKÁCIÓS GYAKORLAT KULTURÁLIS DIMENZIÓJA
39
Neulinger Ágnes - Bársony Fanni - Lazányi Orsolya: "HASONLÓ ÉRTÉKRENDŰ EMBEREK VAGYUNK." Az ételválasztás és az étkezés értékkifejező szerepe, különös tekintettel az alternatív élelmiszerbeszerzési helyzetekre
57
Nagy Ákos - Guld Ádám - Kehl Dániel - Szűcs Krisztián - Törőcsik Mária: MIÉRT NEM VONZÓ A LASSÚ, MIKOR VÁGYUNK RÁ? ÉLETSTÍLUSCSOPORTOK KUTATÁSA SZEMIOTIKAI MEGKÖZELÍTÉSSEL
79
Ásványi Katalin - Markos-Kujbus Éva - Csordás Tamás: BUDAPESTI SZÁLLODÁK FACEBOOK- VÁLSÁGKOMMUNIKÁCIÓJÁNAK DINAMIKÁJA A COVID-19 JÁRVÁNY KEZDETÉN
95
Tóth Rita - Mitev Ariel: MASZKOK A TÁVOKTATÁS SZÍNHÁZÁBAN. Képzés és fejlesztés a fekete álarcok előtt és mögött
109
Mitev Ariel - Horváth Dóra - Cosovan Attila: A HÁLA KOMMUNIKÁCIÓS ÉS GAZDASÁGI MEGKÖZELÍTÉSEI
121
T