KOMMUNIKÁCIÓ, KÖZVÉLEMÉNY, MÉDIA
2017/2. szám
TARTALOM
KOMMUNIKÁCIÓ
Mendly Dorottya: SZIMBÓLUM ÉS DISKURZUS HATÁRÁN. Totalizáció a nemzetközi társadalomban
1
INTERNET
Veszelszki Ágnes: VERBÁLIS ÉS VIZUÁLIS AGRESSZIÓ ONLINE: AZ INTERNETES TROLLOK
17
ÜZLETI KOMMUNIKÁCIÓ
Mitev Ariel - Zsótér Boglárka: NÉPMESÉKBŐL TÁPLÁLKOZÓ VÁLLALATI KOMMUNIKÁCIÓ. A pénzügyi kommunikáció és a népmesék kapcsolódási pontjai
31
Nagy Ágnes: A GAZDASÁGI KOMMUNIKÁCIÓ TÁRGYKÖREI
47
MŰHELY
Simon Miklós: HUMÁN SZABÁLYOZÁS ÉS ADDIKT POTENCIÁL. Addiktológiai kommunikáció - elvi, elméleti alapvetések
61
TALLÓZÓ
Tátrai Patrik: EGY SZÓRVÁNYKÖZÖSSÉG NYELVI ÉS TÁRSADALMI JELLEMZŐINEK ELEMZÉSE. (Kontra Miklós (szerk.) (2016) A magyar nyelv Horvátországban)
83
Gion Zsófi: 10 FEJEZET A BOLDOGSÁGKUTATÁS LELEPLEZÉSÉHEZ. (Frawley, Ashley (2015) Semiotics of Happiness - Rhetorical beginnings of a public problem)
87
Deli Eszter: AZ ÉRVELÉS ÉS MEGGYŐZÉS MŰVÉSZETE. (Aczél Petra (2017) Neked van igazad? Érvelés és meggyőzés a gyakorlatban)
91