KOMMUNIKÁCIÓ, KÖZVÉLEMÉNY, MÉDIA
2019/3. szám
TARTALOM
PROPAGANDA A II. VILÁGHÁBORÚBAN
Szerkesztette: Sólyomfi Andrea Hanna és Virányi Péter
ELŐSZÓ (Sólyomfi Andrea Hanna - Virányi Péter)
1
Virányi Péter: A PROPAGANDA TERMÉSZETE
3
Turbucz Dávid: VEZÉRKULTUSZ ÉS HÁBORÚS PROPAGANDA
17
Glässer Norbert - Zima András: A REVÍZIÓS POLITIKA ZSIDÓ ALAKVÁLTOZÁSAI: REVÍZIÓS SAJTÓPROPAGANDA AZ IZRAELITA FELEKEZETI ÉS MOZGALMI LAPOKBAN A II. VILÁGHÁBORÚ IDEJÉN
27
Kalmár Miklós: ÉPÍTÉSZETI REPREZENTÁCIÓ A NEMZETISZOCIALISTA NÉMETORSZÁG HÁBORÚS PROPAGANDÁJÁNAK SZOLGÁLATÁBAN
41
Barát Bence: A SPORT MINT HONVÉDELEM? A NEMZETI SPORT HÁBORÚS PROPAGANDÁJA A MÁSODIK VILÁGHÁBORÚ IDEJÉN
55
KOMMUNIKÁCIÓ
Kenesei Zsófia - Bognár Fanni: ROBOTTAL BESZÉLGETNI? A chatbottal való kommunikáció elfogadásának tényezői különös tekintettel az érzelmekre
67
MÓDSZERTAN
Rákóczy Zsuzsanna: VARIÁCIÓK EGY TÉMÁRA - A SZERVEZETI MEDIÁCIÓ LEHETŐSÉ- GEINEK VIZSGÁLATA SZOCIÁLIS KÖZSZOLGÁLTATÁST NYÚJTÓ INTÉZMÉNYEKBEN
85
KITEKINTÉS
Kiss Endre: JEL-KÉPES ÉS VALÓSÁGOS KAPCSOLATOK. Birodalmak és fundamentalizmusok a globalizációban
103
TALLÓZÓ
Csordás Hédi Virág: AZ ARPA-NETTŐL EGY UTÓPISZTIKUS JÖVŐIG (Szűts Zoltán: Online. Az internetes kommunikáció és média története, elmélete és jelenségei. Budapest, Wolters Kluwer, 2018.)
109