KOMMUNIKÁCIÓ, KÖZVÉLEMÉNY, MÉDIA
2018/4. szám
TARTALOM
TUDOMÁNYKOMMUNIKÁCIÓ TEMATIKUS SZÁM
Szerkesztette: Veszelszki Ágnes és Falyuna Nóra
ELŐSZÓ (Veszelszki Ágnes - Falyuna Nóra)
1
Aczél Petra - Veszelszki Ágnes: EGY ÚJ TUDOMÁNYKOMMUNIKÁCIÓS MODELL SZÜKSÉGESSÉGÉRŐL. A SCIXCOM-MODELL
5
Molnár Pál - Tóth Edit - Pintér Henriett: A NEVELÉSTUDOMÁNY TÁRSSZERZŐI EGYÜTTMŰKÖDÉSEINEK HÁLÓZATAI HAZAI ÉS NEMZETKÖZI FOLYÓIRATOKBAN
19
Falyuna Nóra: AZ (ÁL)TUDOMÁNYOS ISMERETEK ÉS AZ INTERNET
35
Csontos Nóra: AZ IDÉZÉS MINT ADAPTÍV TEVÉKENYSÉG. IDÉZÉS A TUDOMÁNYOS DISKURZUSBAN
51
Deli Eszter - Rétvári Márton: ACADEMIC WRITING: A TUDOMÁNYOS ÍRÁS CÉLJAI ÉS PROBLÉMÁI
63
Veszelszki Ágnes: KONKRÉTAN AZ ABSZTRAKTRÓL
71
Simon Tünde - Kárpáti Andrea: VIZUÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ A TUDOMÁNYKÖZVETÍTÉSBEN
87
Konczosné Szombathelyi Márta - Géczy Nóra - Dőry Tibor: TUDOMÁNYKOMMUNIKÁCIÓ KREATÍV ÉPÍTÉSZETI ESZKÖZÖKKEL A FELSŐOKTATÁSBAN
97
Baranyainé Kóczy Judit - Komlósi László Imre: A TANULÁS MINT INTERAKTÍV CSELEKVÉS: PARADIGMAVÁLTÁS A VR-TECHNOLÓGIA SEGÍTSÉGÉVEL
109
Kádár Edit: A TUDOMÁNYKOMMUNIKÁCIÓ AZ ISKOLAI OKTATÁSBAN KEZDŐDIK. Egy kísérletről
119
T