KOMMUNIKÁCIÓ, KÖZVÉLEMÉNY, MÉDIA

2018/4. szám

 


 

 

 

TARTALOM

 

 

TUDOMÁNYKOMMUNIKÁCIÓ TEMATIKUS SZÁM

Szerkesztette: Veszelszki Ágnes és Falyuna Nóra


ELŐSZÓ (Veszelszki Ágnes - Falyuna Nóra)

1

Aczél Petra - Veszelszki Ágnes: EGY ÚJ TUDOMÁNYKOMMUNIKÁCIÓS MODELL SZÜKSÉGESSÉGÉRŐL. A SCIXCOM-MODELL

5

Molnár Pál - Tóth Edit - Pintér Henriett: A NEVELÉSTUDOMÁNY TÁRSSZERZŐI EGYÜTTMŰKÖDÉSEINEK HÁLÓZATAI HAZAI ÉS NEMZETKÖZI FOLYÓIRATOKBAN

19

Falyuna Nóra: AZ (ÁL)TUDOMÁNYOS ISMERETEK ÉS AZ INTERNET

35

Csontos Nóra: AZ IDÉZÉS MINT ADAPTÍV TEVÉKENYSÉG. IDÉZÉS A
TUDOMÁNYOS DISKURZUSBAN

51

Deli Eszter - Rétvári Márton: ACADEMIC WRITING: A TUDOMÁNYOS ÍRÁS
CÉLJAI ÉS PROBLÉMÁI

63

Veszelszki Ágnes: KONKRÉTAN AZ ABSZTRAKTRÓL

71

Simon Tünde - Kárpáti Andrea: VIZUÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ A TUDOMÁNYKÖZVETÍTÉSBEN

87

Konczosné Szombathelyi Márta - Géczy Nóra - Dőry Tibor: TUDOMÁNYKOMMUNIKÁCIÓ KREATÍV ÉPÍTÉSZETI ESZKÖZÖKKEL A FELSŐOKTATÁSBAN

97

Baranyainé Kóczy Judit - Komlósi László Imre: A TANULÁS MINT INTERAKTÍV CSELEKVÉS: PARADIGMAVÁLTÁS A VR-TECHNOLÓGIA SEGÍTSÉGÉVEL

109

Kádár Edit: A TUDOMÁNYKOMMUNIKÁCIÓ AZ ISKOLAI OKTATÁSBAN KEZDŐDIK.
Egy kísérletről

119

 

T