KOMMUNIKÁCIÓ, KÖZVÉLEMÉNY, MÉDIA

2016/4. szám

 


 

 

TARTALOM

 

 

ÜZLETI KOMMUNIKÁCIÓ TEMATIKUS SZÁM

Szerkesztette: Neulinger Ágnes


Előszó (Neulinger Ágnes)

1

Fehér Katalin: ONLINE ELKÖTELEZŐDÉS AZ AUTOMATIZÁLT ÉS KOLLABORATÍV JÁTÉKOSÍTÓ TRENDEKBEN

3

Markos-Kujbus Éva - Gerencsér Orsolya: A NEGATÍV E-WOM ELSÖPRŐ EREJE.
Az online tűzvihar (firestorm) jelensége

17

Nagy Ákos - Szűcs Krisztián - Kemény Ildikó - Simon Judit: SZŰKMARKÚAK, SZÓSZÓLÓK, NAGYVONALÚAK, BAJNOKOK? A magyar online vásárlók ügyfélérték és
vélemény-formáló magatartás szerint szegmentálva

33

Bereczki Nóra és Csordás Tamás: GENERÁCIÓK A MARKETINGBEN. A hazai Jones-generáció
és jelenléte reklámfilmekben

51

Varga Ákos és Zsólyom Laura: A MOZIFILMEKBEN LÉVŐ TERMÉKMEGJELENÍTÉSEK ÉSZLELÉSÉNEK NEMEK SZERINTI KÜLÖNBSÉGEI

67

Horváth Dóra - Mitev Ariel: ÁLLATOK A MASZK MÖGÖTT. Online fogyasztói vélemények
állat-metaforákon keresztül

85

Molnár Bálint: ÁTTEKINTÉS A VÁLLALATOK ÉS ÉRINTETTJEIK EGYÜTTMŰKÖDÉSÉT JELLEMZŐ MOTIVÁCIÓKRÓL ÉS STRATÉGIÁKRÓL

105

 

TALLÓZÓ


Major Zsolt Balázs: JÁTÉKOSÍTÁS AZ ÜZLETI SIKERÉRT (Gabe Zichermann és Joselin Linder: GAMIFICATION. Az üzleti játékok forradalmasítása)

125