KOMMUNIKÁCIÓ, KÖZVÉLEMÉNY, MÉDIA
2016/4. szám
TARTALOM
ÜZLETI KOMMUNIKÁCIÓ TEMATIKUS SZÁM
Szerkesztette: Neulinger Ágnes
Előszó (Neulinger Ágnes)
1
Fehér Katalin: ONLINE ELKÖTELEZŐDÉS AZ AUTOMATIZÁLT ÉS KOLLABORATÍV JÁTÉKOSÍTÓ TRENDEKBEN
3
Markos-Kujbus Éva - Gerencsér Orsolya: A NEGATÍV E-WOM ELSÖPRŐ EREJE. Az online tűzvihar (firestorm) jelensége
17
Nagy Ákos - Szűcs Krisztián - Kemény Ildikó - Simon Judit: SZŰKMARKÚAK, SZÓSZÓLÓK, NAGYVONALÚAK, BAJNOKOK? A magyar online vásárlók ügyfélérték és vélemény-formáló magatartás szerint szegmentálva
33
Bereczki Nóra és Csordás Tamás: GENERÁCIÓK A MARKETINGBEN. A hazai Jones-generáció és jelenléte reklámfilmekben
51
Varga Ákos és Zsólyom Laura: A MOZIFILMEKBEN LÉVŐ TERMÉKMEGJELENÍTÉSEK ÉSZLELÉSÉNEK NEMEK SZERINTI KÜLÖNBSÉGEI
67
Horváth Dóra - Mitev Ariel: ÁLLATOK A MASZK MÖGÖTT. Online fogyasztói vélemények állat-metaforákon keresztül
85
Molnár Bálint: ÁTTEKINTÉS A VÁLLALATOK ÉS ÉRINTETTJEIK EGYÜTTMŰKÖDÉSÉT JELLEMZŐ MOTIVÁCIÓKRÓL ÉS STRATÉGIÁKRÓL
105
TALLÓZÓ
Major Zsolt Balázs: JÁTÉKOSÍTÁS AZ ÜZLETI SIKERÉRT (Gabe Zichermann és Joselin Linder: GAMIFICATION. Az üzleti játékok forradalmasítása)
125