KOMMUNIKÁCIÓ, KÖZVÉLEMÉNY, MÉDIA

2016/2. szám

 


 

 

TARTALOM

 

 

INTERNET


Ujhelyi Adrienn - Domonkos Katalin: HOGYHOGY NEM VAGY A FACEBOOKON?
A FACEBOOKOT NEM HASZNÁLÓK PERCEPCIÓINAK ÉS MOTIVÁCIÓINAK VIZSGÁLATA

1

Mitev Ariel - Horváth Dóra: INTERNETES MÉMEK AZ INTERNETEZŐK KÉPTÁRÁBAN:
EGY KIÁLLÍTÁS MÉMEI

21

 

MŰHELY


Bernschütz Mária: A KÜLFÖLDI LAPKIADÓK BELSŐ ERŐFORRÁSAI ÉS A PIACORIENTÁCIÓ

37

Cs. Jónás Erzsébet: AZ ÉRTÉKMÓDOSÍTÓ FORDÍTÁS TÁRSADALOM-LÉLEKTANI MOTIVÁLTSÁGA

51

Simon Miklós: FÜGGŐSÉG - KOMMUNIKÁCIÓ - AUTONÓMIA. II. rész.
Addikt állapotoktól az addiktológia állapotáig (és vissza) - szakmai elemzés

63

 

KITEKINTÉS


Farkas Zoltán: A TÁRSADALMI STRUKTÚRA FOGALMÁNAK ÉRTELMEZÉSEI. II. rész

87

 

TALLÓZÓ


Ankerl Géza: FIGYELEMRE MÉLTÓ TÁRSADALOMELMÉLETI KÍSÉRLET
(Dénes Tamás - Farkas János: A humán társadalom elmélete)

111

Deli Eszter: PROBLÉMAMEGOLDÁS FELSŐFOKON
(András Hanga [szerk.] Kommunikációs terek)

115