KOMMUNIKÁCIÓ, KÖZVÉLEMÉNY, MÉDIA
2016/2. szám
TARTALOM
INTERNET
Ujhelyi Adrienn - Domonkos Katalin: HOGYHOGY NEM VAGY A FACEBOOKON? A FACEBOOKOT NEM HASZNÁLÓK PERCEPCIÓINAK ÉS MOTIVÁCIÓINAK VIZSGÁLATA
1
Mitev Ariel - Horváth Dóra: INTERNETES MÉMEK AZ INTERNETEZŐK KÉPTÁRÁBAN: EGY KIÁLLÍTÁS MÉMEI
21
MŰHELY
Bernschütz Mária: A KÜLFÖLDI LAPKIADÓK BELSŐ ERŐFORRÁSAI ÉS A PIACORIENTÁCIÓ
37
Cs. Jónás Erzsébet: AZ ÉRTÉKMÓDOSÍTÓ FORDÍTÁS TÁRSADALOM-LÉLEKTANI MOTIVÁLTSÁGA
51
Simon Miklós: FÜGGŐSÉG - KOMMUNIKÁCIÓ - AUTONÓMIA. II. rész. Addikt állapotoktól az addiktológia állapotáig (és vissza) - szakmai elemzés
63
KITEKINTÉS
Farkas Zoltán: A TÁRSADALMI STRUKTÚRA FOGALMÁNAK ÉRTELMEZÉSEI. II. rész
87
TALLÓZÓ
Ankerl Géza: FIGYELEMRE MÉLTÓ TÁRSADALOMELMÉLETI KÍSÉRLET (Dénes Tamás - Farkas János: A humán társadalom elmélete)
111
Deli Eszter: PROBLÉMAMEGOLDÁS FELSŐFOKON (András Hanga [szerk.] Kommunikációs terek)
115