KOMMUNIKÁCIÓ, KÖZVÉLEMÉNY, MÉDIA
2020/1. szám
TARTALOM
INTERNET
Hegedűs Dániel: MAGYAR VLOGGER-DISKURZUSOK A FACEBOOK-ON
1
Herendy Csilla: HOGYAN ÉRVÉNYESÜLNEK A FELHASZNÁLÓI SZEMPONTOK A KORRUPCIÓ- ÉS PANASZBEJELENTŐ FELÜLETEKEN?
21
MÉDIA
Tímea Tina Kásler: WHAT WE WATCH IS WHAT WE EAT? Evaluating the connection between television consumption and the eating behaviour of prescool-aged children
53
MÓDSZERTAN
Szabó Bálint - Szederkényi Bence: REKLÁMOK FIGYELEMRE GYAKOROLT HATÁSÁNAK SZEMMOZGÁSKÖVETÉSES VIZSGÁLATA
71
MŰHELY
Komár Zita: TUDOMÁNYKOMMUNIKÁCIÓ A DOKTORI KÉPZÉS HALLGATÓINAK SZEMSZÖGÉBŐL - AVAGY A TUDOMÁNYKOMMUNIKÁCIÓ "ELVISELHETETLEN KÖNNYŰSÉGE"
85
KITEKINTÉS
Kollár Dávid: REND ÉS DEVIANCIA
103