KOMMUNIKÁCIÓ, KÖZVÉLEMÉNY, MÉDIA

2020/1. szám

 


 

 

TARTALOM

 

 

INTERNET


Hegedűs Dániel: MAGYAR VLOGGER-DISKURZUSOK A FACEBOOK-ON

1

Herendy Csilla: HOGYAN ÉRVÉNYESÜLNEK A FELHASZNÁLÓI SZEMPONTOK A KORRUPCIÓ- ÉS PANASZBEJELENTŐ FELÜLETEKEN?

21

 

MÉDIA


Tímea Tina Kásler: WHAT WE WATCH IS WHAT WE EAT? Evaluating the connection between television consumption and the eating behaviour of prescool-aged children

53

 

MÓDSZERTAN


Szabó Bálint - Szederkényi Bence: REKLÁMOK FIGYELEMRE GYAKOROLT HATÁSÁNAK SZEMMOZGÁSKÖVETÉSES VIZSGÁLATA

71

 

MŰHELY


Komár Zita: TUDOMÁNYKOMMUNIKÁCIÓ A DOKTORI KÉPZÉS HALLGATÓINAK SZEMSZÖGÉBŐL - AVAGY A TUDOMÁNYKOMMUNIKÁCIÓ "ELVISELHETETLEN KÖNNYŰSÉGE"

85

 

KITEKINTÉS


Kollár Dávid: REND ÉS DEVIANCIA

103