A 2005/2006
Tavaszi Elköszönő Konferencia előadásai
("a szöveghez" linkek mögött
a tanulmányok letölthető word formátumúak)
Banai Tibor Péter: A néma terrorizmus. Merényletek a beduinok földjén
Bodoky Tamás: Választás - kampányplakát-folklór az interneten
Bogdán Mária: Média-romák-objektivitás. Szimbolikus világ, rejtett előítéletek
Bota Szidónia: "Hagyomány miatt zárva". Erdélyi, székely imázstermelési kísérletek
Ferenczi Andrea: A kommunikatív konfliktusmegoldás lélektani aspektusai
Gagyi
Ágnes: "Squat-kultúra Budapesten" - hogyan keretezzük?
"(Mi a) házfoglalás? Hát, szerintem nem lehet elmondani, az ember
akármeddig beszél róla" (interjúrészlet)
Ganzler Orsolya: A magyar kultúra imázsformáló ereje
Gyenge Zsolt: A valóság kezdete és vége. A fotografikus realizmus kora
Haász Sándor: Intencionalitás a professzionális segítés hatékonyságának tükrében
Ilg Barbara: A magyar nemzeti identitás vizsgálata a Vajdaságban felvett életútinterjúk narratív elemzésével
Jenei Ágnes: A televíziós hírszerkesztés változásai
Kardos Zoltán: "A vélemény szent, a hír szabad" - avagy a rádiós tényközlő műfajokban megjelenő elkötelezettség hazai sajátosságai
Kárpáti György: Újságírószerep-változás a hetvenes évek játékfilmjeiben
Körtesi Gyopár: A fogyatékosok oktatási és munkahelyi kommunikációja
Kovács Lajos: Kommunikáció az Egyházban mint "szuper-humán" szervezeti struktúrában
Magyar Ágnes: "Animált valóság" Játék a virtuális térben és időben
Margitházi Orsolya: Elköteleződés
Munk Veronika: "Roma szúrt romát a Moszkva téren" A szamurájkardos esetként elhíresült bűncselekmény médiareprezentációja
Murai Gábor: Az ellenszegülés képei - Hajas Tibor
Nagy István: Szabálykövetés a magyar vállalkozók körében
Németh Mihály: Kispárti kommunikációs stratégiák a magyar választási kampányokban
Péterfi Rita: Változás közben az információszerzés eszközrendszere. Könyv- és sajtóolvasás, ill. könyvtár- és számítógép-használat egy országos vizsgálat adatainak tükrében
Sebestyén Eszter: A politikai kommunikáció, a politikai marketing és politikai PR örökösen szinonimként használt fogalmainak tisztázása a 2006-os országgyűlési kampány tükrében
Simon Miklós: Kettős tudás empirikus vizsgálata
Sipos Tünde: Mutasd a segítőd, megmondom ki vagy! - Mediáció, pszichoterápia, igazságszolgáltatás
Skrabski Fruzsina: Mítoszok szerepe a kultúrák közötti kommunikációban
Somogyi Zoltán: Stratégiai imázskommunikáció a 2006-os országgyűlési választások kampányában
Szayly József: Pozicionálás a médiában
Terenyi Zoltán: Tekintetek - a transzcendens minőség a terápiás csoportban
Tímár Katalin: Walter Benjamin - műalkotás a technikai sokszorosíthatóság korszakában
Vári Péter: A digitális televíziózás helyzetképe
Velics Gabriella: Globális társadalmi változások - lokális válaszok a közösségi rádiózás tükrében
Viniczai Andrea: A halhatatlanság illúziója avagy korunk médiasztárjai
Wild Judit: Újságírók percepciója
Wilhelm Gábor: Tárgy, leírás, kategorizálás