Az előadások tézisei


A 2005/2006 Tavaszi Elköszönő Konferencia előadásai
("a szöveghez" linkek mögött a tanulmányok letölthető word formátumúak)

Banai Tibor Péter: A néma terrorizmus. Merényletek a beduinok földjén

Bodoky Tamás: Választás - kampányplakát-folklór az interneten

Bogdán Mária: Média-romák-objektivitás. Szimbolikus világ, rejtett előítéletek

Bota Szidónia: "Hagyomány miatt zárva". Erdélyi, székely imázstermelési kísérletek

Ferenczi Andrea: A kommunikatív konfliktusmegoldás lélektani aspektusai

Gagyi Ágnes: "Squat-kultúra Budapesten" - hogyan keretezzük?
"(Mi a) házfoglalás? Hát, szerintem nem lehet elmondani, az ember akármeddig beszél róla" (interjúrészlet)

Ganzler Orsolya: A magyar kultúra imázsformáló ereje

Gyenge Zsolt: A valóság kezdete és vége. A fotografikus realizmus kora

Haász Sándor: Intencionalitás a professzionális segítés hatékonyságának tükrében

Ilg Barbara: A magyar nemzeti identitás vizsgálata a Vajdaságban felvett életútinterjúk narratív elemzésével

Jenei Ágnes: A televíziós hírszerkesztés változásai

Kardos Zoltán: "A vélemény szent, a hír szabad" - avagy a rádiós tényközlő műfajokban megjelenő elkötelezettség hazai sajátosságai

Kárpáti György: Újságírószerep-változás a hetvenes évek játékfilmjeiben

Körtesi Gyopár: A fogyatékosok oktatási és munkahelyi kommunikációja

Kovács Lajos: Kommunikáció az Egyházban mint "szuper-humán" szervezeti struktúrában

Magyar Ágnes: "Animált valóság" Játék a virtuális térben és időben

Margitházi Orsolya: Elköteleződés

Munk Veronika: "Roma szúrt romát a Moszkva téren" A szamurájkardos esetként elhíresült bűncselekmény médiareprezentációja

Murai Gábor: Az ellenszegülés képei - Hajas Tibor

Nagy István: Szabálykövetés a magyar vállalkozók körében

Németh Mihály: Kispárti kommunikációs stratégiák a magyar választási kampányokban

Péterfi Rita: Változás közben az információszerzés eszközrendszere. Könyv- és sajtóolvasás, ill. könyvtár- és számítógép-használat egy országos vizsgálat adatainak tükrében

Sebestyén Eszter: A politikai kommunikáció, a politikai marketing és politikai PR örökösen szinonimként használt fogalmainak tisztázása a 2006-os országgyűlési kampány tükrében

Simon Miklós: Kettős tudás empirikus vizsgálata

Sipos Tünde: Mutasd a segítőd, megmondom ki vagy! - Mediáció, pszichoterápia, igazságszolgáltatás

Skrabski Fruzsina: Mítoszok szerepe a kultúrák közötti kommunikációban

Somogyi Zoltán: Stratégiai imázskommunikáció a 2006-os országgyűlési választások kampányában

Szayly József: Pozicionálás a médiában

Terenyi Zoltán: Tekintetek - a transzcendens minőség a terápiás csoportban

Tímár Katalin: Walter Benjamin - műalkotás a technikai sokszorosíthatóság korszakában

Vári Péter: A digitális televíziózás helyzetképe

Velics Gabriella: Globális társadalmi változások - lokális válaszok a közösségi rádiózás tükrében

Viniczai Andrea: A halhatatlanság illúziója avagy korunk médiasztárjai

Wild Judit: Újságírók percepciója

Wilhelm Gábor: Tárgy, leírás, kategorizálás

 


Az előadások tézisei