KOMMUNIKÁCIÓ, KÖZVÉLEMÉNY, MÉDIA
2025/2. szám
TABLE OF CONTENTS
SPECIAL ISSUE: RELIGION AND COMMUNICATION: EXPERIENCE, COMMUNITY, MEDIA
Mónika Andok: EDITORIAL INTRODUCTION
1
Rita Glózer - Miklós Hornyák: MEDIATING SYNODALITY Stakeholders and Social Media Engagement in the Hungarian-speaking Catholic Sphere
3
Márta Korpics - István Béres: EXPLORING OFFLINE AND ONLINE RELIGIOUS IDENTITY IN TRADITION-ORIENTED RELIGIOUS COMMUNITIES
33
Bálint Duráczky - Szilvia Nyüsti - Fruzsina Mikó: FROM MISSION TO MARKETING: HOW REFORMED PRIMARY SCHOOLS COMMUNICATE THEIR VALUE PROPOSITION
47
Réka Szilárdi: BRAND UP! - MARKETING STRATEGIES FOR RELIGIOUS EXPERIENCES
67
Zoltán Rajki - Mónika Andok - András Radetzky - Dóra Szilczl: USE OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE TOOLS AND APPLICATIONS AMONG ECCLESIASTICAL JOURNALISTS
77
BOOK REVIEW
Glózer Rita: NYITVA HAGYOTT ÉG. Vallás és medialitás kérdéseiről (Lázár Kovács Ákos: Vallás és társadalom a médiában. Budapest, Gondolat Kiadó, 2025.)
97
Szilvia Berekméry: ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN JOURNALISM: CHANGING THE NEWS (Tony Silvia: Artificial Intelligence in Journalism: Changing the News. McFarland&Company, Inc., Publishers Jefferson, North Carolina, 2025.)
101